Photobucket

04 March 2012

Finally..im HOME ^^

Assalamualaikum..
안녕하세요....


Alhamdulillah,akhirnya selamat juga aku sampai Kluang. Rindu gila dekat family aku. Yalah, sebulan kot ta jumpa. Macam2 cerita nak hebohkan.Haha.. Sampai parents aku pun dah naik tension dengar aku bcakap 2 Days straight tak berhenti. Siap suruh aku ke Shah Alam semula =.="


Selama ni duduk kat Shah Alam dengan MakNgah aku cz aku kerja dengan dia kat sana. Since dia buka taska dan tak cukup pekerja, aku pegi ah tolong apa yg patut. So far aku mmg enjoy la duduk sana. I really have the best time there. Sebab every weekend dapat berjalan. Aku mmg suka bab berjalan ni. Pftt..Cuma time na bangun pagi utk pegi keje tu jela masalah sikit. MALAS (!) Tapi fkirkan ni la pgalaman first aku bekerja, aku gagahkanlah diri..eceh~ =P
Kerja kat situ mmg require KESABARAN yg tebal. Tapi disebabkan aku ni jenis bukan penyabar, budak2 taska tu asyik kena bebel je dgn aku. Ada je yg kena bebel. Kdg2 kat baby pun aku mmbebel.hahah. Macam la budak tu boleh faham kaaaaaaaaaaan. Lewah lettew~








No comments:

Post a Comment