08 September 2011

"salji" tebal di pagi isnin

Assalamualaikum bloggers..

(flashback)..

Harini isnin. Aku dengan berat hati nak pegi skolah,paksa jugak diri untuk bangun.Uhukk...cuti raye ta cukop lhaa!! Siket beno =.=" Pagi2 pegi skola sama etoo Inchik Apiez sama Inchik Aziq sama Puan Afirah.Hohoo~ kemalasan berganda-ganda. Sampai je skolah teros masok dewan sbb dah malas nak naik ke kelas.
Dalam dewan eksaited2 salam semua buda2 kelas (act,na tayang2 spek baru je.hehe) tetibe Faeza cakap

FAEZA: Dalam kelas kita ade ketupat..ade rendang..

Hehh..??apekah?! ade orang wat jamuan kerhhh?? penat aku tanye, sume org bagi jawapan skema.

CLASSMATE: Ty ko naek kelas ko tengok ahh

Okehh..FINE! Tanak bagitaooo takpe.

Abes dah perhimpunan (yang lebih banyak borak2 daripada dengar cekgu2 cakap) kitorang naek la ke kelas. Sampai je kat kelas aku kompius. Da apedehal semua beg dowang letak kat lua neh?? Aku dah ta tanye dah..ty dapat lagi jawapan skema ue.Huhuh..aku pun jenguk laa. Cuba teka ape!!!!

KELAS AKU DILANDA RIBUT SALJI!!!

Gempak takk?? haa...ta percaya?? Meh la tengok









Hahhh..kelas aku ade salji.. KELAS KO ADE?! hahahah. Macam hape dah aku tengok kelas aku kena sabotaj ntah dengan sape ntah. Busok aty tol...Ade ke patot dorang sembur kelas aku dengan alat pemadam api tu?! sampai 2 tong dye kosongkan. Pastuh baling pulak pasu dekat lantai depan. Padahal pasu tu dudok kat luar =.=" Sentap auw..ty kompem2 kitorang kena bersihkan.

Hasilnya..ta pasal2 seharian kami kat skolah tu, kami hidup merempat.HUKKK3 T.T

No comments:

Post a Comment