Photobucket

03 June 2011

im in Port Dickson bebeh!!

Yeyeh3.. skola suda cuti ^^ Maknanya masa utk aku tido lewat dan bangon tengah hari dah mula. HAHA. huduh prangai ko. Uh3, cuti kali ne aku ng femly aku meronggeng kat PD plak. Tak sure la plak brapa lama. Penat aku tanya ibu aku, dye bolayan jeaa. uhukk..

Hari first kitorang duduk kat Glory Beach Resort. komen tentang tempat etoo : SANGAT TIDA BEST!! yeah, aku berlagak KOT??! hahaha. Tp siyes mmg tak best sngat. Bangunan dye macam rumah flat Hj Manan kat kluang tu jek. Na nanges aku tengok.uhukkk..Ibu aku da wat muka aneh2 da. Bilik dye sangat simple. Ayah amek apartmen 2 bilik.. mmg siyes mcm apartmen. Ibu aku punya komen :

 " macam ni baik duduk rumah jekk.."

Sebabnya, hotel ne bukan taste dye. Aha~ Breakfast dye plak cuma mihun sup, telur sparuh masak,sausages (tak sdap), baked beans (keras giler). Arghh..semak kpale aku. Takde mood dah nak makan. Last2 nak taknak aku lanyak la jugak sausages etoo dgn aty yg beraaaaat =.=" naek bilek carik Uncle megi. haha. LIKE3!

Esoknye kitorang Checkout hotel tu. Dah tekad giler nak carik hotel lain..ngee~ Sbelom tu.. jeng3! main kat laut larhh..oyehh!!



 gamba terbang lompat.hahah..saje na test power amek gamba cenggini.
trimas tu inchik SONY. Aku berjaye!


 skali lagi..hahha.. rambot jek lbey buda neh =,="


nih takdek motif pape. dan..yeaaa,etoo tangan aku.HAHA!

etoo jekla.. tak mandi pun cz tenga na carik bilekk. Lpas ke laut ayah bawak kitorang pegi muzium tentera sbb adek aku sebok na tgok senjata =.=" Tapi tak lama mana. HUJAN la dear. Renyai2 manja gitu..ahaks.huu~

 Gamba : Kredit to Bro aku


Last2 jumpe la jugakk. The Legend Water Homes. Oyeahh!! Bilek dye mmg hawtt. HAHA. Na aku tunjokk?? okeh3. Meh aku tunjok. Jngan jelesh =P


 Indoor pool ^^


Ni bilek dye

Act, gamba mmg banyak gik. Tapi blogger wat hal so aku mmg ta dpat la na masokkan bebanyakk. Well, etoo jek ah yg aku na bebelkan. Huu~ takde mood dah ma citer gik =,="








No comments:

Post a Comment