Photobucket

26 December 2010

TAHNIAH Malaysia!



Skarang ni dekat wall FB aku tengah cukup meriah dengan ucapan tahniah untuk pasukan Bolasepak negara yang dah berjaya menumpaskan Indonesia dengan jaringan 3-0 first final tadi. Hohoh! Aku tengok uwn td mmg teruja abes ah. Kena pula bila Safee Sali jaringkan gol yg first. Melompat aku kat depan TV. hahaha..agak2 kalu dapat tengok LIVE camne plak la ekk? Mesty ilang suara aku menjerit jerit ounya pasal .Uhh..Gol kedua uwn Safee Sali yg jaringkan (OH kaw mmg striker terbaekk ah!). dan gol ketiga dijaringkan oleh inchik Ashari ^^ TAHNIAH KORANG!! dan tahniah juga kat coach pasukan Malaysia ^^


Masa game stengah berlangsung ue ad somebody yg maen laser warna ijao. Org tu maen laser2 muka Markus (goalie Indonesia). Aku tergelak2 tgok Markus. hahahah! kesian doe dye.tgok muka dy uwn nmpak sanad dy rimas.last2 dye hangin dye pegi buat aduan dan game dihentikan dalam...5 Minit lbey kurg. Tengah kecoh2 ue tetibe ad penyokong Malaysia baling mercun betul2 kat tengah padang. Semua menoleh..hahah ^^
Tapi just hope satu jela. Pnyokong indon ta anggap kemenangan Malaysia dsbbkan oleh insiden laser etoo.

Untuk pasukan Malaysia : 
GOOD LUCK utk 2nd final kat Indonesia ty!
Pastikan piala suzuki AFF etoo milik korg! 
lakar semula sejarah 14 taon dulu kayh?


No comments:

Post a Comment