Photobucket

24 December 2010

Tag : #1

Tag ni Drpd cik LeeyaZaihan
thanks ^^



a . Berikan satu nickname untuk saya [pemberi award] .
Miss Lolipop Bolat. yup..sbb etoo mmg nickname dy sejak azali lagi. 
Sesuai sbb cute,mcm dy juga =)


b . Ucapan untuk pemberi award .
Sbb kao BFF aku, maka aku dengan hati yg rela mmbuat tag ne.
Sila hargainya. ECEH..heheh. Thanks leeya sbb tag aku ^^


c . Listkan artis / band / group yg korg minat .
  • Paramore
  • Boys Like Girls
  • Bunkface
  • Yuna
  • My Chemical Romance
  •  Taylor swift
.................................banyak sangat la.Aku mmg sukakan music.
huu~ its part of my life.


d . Bagi kepada 10 blogger yang cantik dan cun
 Ta kesa la sape2 uwn. Dijemput amek tag ni dan hiasknlah ia di blog anda
Okayyyyh???


- END -





No comments:

Post a Comment