Photobucket

30 December 2010

Tag : #2

 Tag daripada LeeyaZehan



Apakah status anda? (single, berpunya, berkahwin, bercerai). Ceritakan sedikit.
Sehingga hari ni status aku adalah BERPUNYA..aha~
Esok Lusa aku tatau ah pula ^^


Ceritakan tentang diri anda.
Saya berusia 19 tahun tapi sangat pendek!
Selain etoo saya juga tida matang..
bak kata Bf sy...very buda2  =.="

Ceritakan tentang blog anda.
Blog saya muda lagi..Fresh FM gik. ni blog yang ke-3 saya register.
Yg sebelum2 ni semua suda di terminate! Hee~
Ini first time saya buat blog kawaii..
sebelom ni kelam je..huhuhu.
Dilimpahu Nur!! blaaaaah.... =P

Apa pandangan anda tentang dunia blog?
Berblogging sanad best! 
tapi saya jarang dapat update sbb terpaksa berebut lappy dan broadband ng ibu.
Na pegy CC sanadla malas! mmbazir duit aku jek!

Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog.
Kalau da buat blog,rajin2 lah update..
kalau setakat na post satu entry setahun baek ta payah.
HAHA..

Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda.
uhhh..rasanya macam takde.
BUKTINYA! follower saya pun ad 6 org je T.T

Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
Sampai saya dah naik MENYAMPAH! hehe >.<

Tag 4 orang.
lagi sorang aku tatau la..sape2 yg na amek,amek la..
Fie takesa ^^








No comments:

Post a Comment