Photobucket

30 December 2010

Selamat tinggal 2010 > Selamat datang 2011

Harine dah 31 Disember 2010.. Kejap je rasanya setahun ni berlalu. Bak kata Sam bunkface : 

LAJU DOE..!

Ahahah. Tetibe wat ilkan TM plak an? Spanjang taon 2010 ne mcam2 da berlaku dlam idop aku. Ad yang best, ad yang cam siod..tapi kira normal ah ue kan? hidup mesty kena ad cabaran! Taon depan lagi besar cabaran aku. STPM...!! mmg mmpi ngeri ah. tapi aku akan berusaha utk tukarkan ia kepada satoo mimpi indah bila kuar result ty..! yeyeh! Cukop ah aku da hancurkan result SPM aku..Wish me luck guys ^^

Bila sebut psal taon baru mesty ada azam tahun baru! tol ta?? kan kan kan?? aha~ Aku punya azam suda banyak. menimbon-nimbon. Tapi ty semuanya terabai, dilupakan, tercicir  tah kemana mana sepanjang taon.hahaha.. tapi taon ne aku mmg siyes na cuba laksanakan azam aku. Enough is enough..aku uwn da na masok 19 taon da.. its time for me to get a grip on myself dan fokus pada masa depan ak.
Bapak aku uwn da pesan.. FAIL STPM KAWEN JE..! ohoo~ tidaaaaaaaaak! ta rela aku.. I rather die! hahaha.. =.="


No comments:

Post a Comment