Photobucket

30 March 2012

words without action

Assalamualaikum...
annyong haseyo dear followers.

Dah nak masuk bulan 4 dan rasanya dekat sebulan aku tak bukak langsung blog ni. Harini login dengan niat suci : NAK CUSTOMIZE BLOG but i end up updating my post. aku rasa blog aku masih comel so takpayah la nak edit sangat. heheh.. I have gone trough a lot dalam masa sebulan ni. Macam2 jadi dan tak semuanya benda yang positif..imean yg baik2 lah. Negative stuff happens too dan alhamdulillah, aku masih kuat. Masih lagi mampu utk tersenyum walaupun ada masalah depan mata. Masih lagi kuat untuk hadapi kenyataan dan masih lagi tabah untuk buat keputusan untuk kebaikan sendiri. Apa yg aku hadapi sepanjang bulan ni mengajar aku satu benda :

LOVE TOWARDS YOURSELF IS THE MOST IMPORTANT LOVE OF ALL....


Maksud dye pada perpektif aku sgat besar. SEGALANYA BERMULA DARIPADA DIRI SENDIRI.


So to all followers, blajar la utk syg diri korang. Bukan maksud aku smpai habis duit pegi spa hari2, buat mani & padi, facial etc.. nope! Maksud aku, korang kena fikir "am i worth it??", "do i deserve this?"..dan blajar utk stand up to yourself.. be an independent person especially to girls. Sbb jjurnya aku menyampah tgok budak2 skarang yg terlalu devoted, addicted to their partners. yes,aku tau korg tngah hot jadi loving couple. tapi takpayah la nak hebohkan satu dunia. tak perlu kot tiap kali ko on9 ko na post fb nak tweet yg ko rindu partner ko. lek la syg~~...we dont even want to know. taknak tau pun pasal feeling korang tu. so just share between you two okayhh ^^

No comments:

Post a Comment