Photobucket

21 May 2011

walk down memory lane ^^

Semalam aku membongkar almari aku. Tah ape yg aku bongkarkan,aku pun tatau. Tp mmg tade sebab uwn..saje na buat sepah HAHA. Bongkar punye bongkar, aku jumpa satu kotak neh. Beso ah gak..well,dalam kotak ne aku simpan segala jenis khazanah. Macam2 benda ada dalam tu termasok laa..kisah silam aku.Ecehh. Ayat ta boley blahh =P Sebenarny takde ape pun dalam tu. Cuma kad2 raya dpd mmber2 je. Ade gak benda laen,tp ta syok ah kalu aku bagitao. Abes rahsia..Haha! Ayat mampu buat org curious.
Act, ade benda2 ne je dalam ue...





Slipar ne arwah nenek aku belikan.
Masa tu dye pegi rombongan ke Langkawi.
Aku ta pernah pakai pun..sbb ta muat.
Hahaha..masa tu aku drjah 6 kalu ta silap



Mug ne sebenarnya KECIK jea.
cute sangat2..!
Ni hadiah birthday dpd Haliah.
Masa aku form 5 rasanya.
Kureng engat la dear..



Batik ne aku kaler sendiri ukee *brlagaaakk*
HAHAH...ukehh.
Benda ne aku buat masa form 5.
Masa tu skolah wat lawatan utk dak2 form 5.
Santek ta..?? ^^



Yeaaaahh...!!!
Benda ne yg paling aku sayang.
Ne hadiah birthday masa aku Form3
Drpd 3 org BFF aku.
Aidahaniza,Akma dngan Zeehan.
Akma bagi aku t-shirt wane ijao puteh.
Ade gik dalam almari ue..
Mmg terharu giler bila dpat hadiah ne dpd dorg.huu~



Ne plak..ne plak
Gift dari Nazad. Mmber aku masa form 5.
Ne hadiah last yg aku dpat dpd dye sbelom dye pindah perak.
Dye antara yg rapat ng aku kat klas.
Huu! rindu sngat kat ko Peah!!


Hah..puas aty da?? See,da ckap da.. takde ape uwn sbenarnya kan..Bnyak memories je kat dalam tu. Time sunyi aku suke tgok2 bnda2 mcam ne. It actually makes me smile =) sebab..mmg susah kalu na ada peluang berkumpul balik semua kawan2 aku dpd skolah rendah sume dlu. Ini jela yg aku simpan utk tros simpan dorg dlam kepala aku. A piece from each ^^



No comments:

Post a Comment