Photobucket

10 May 2011

TalkingTalking

Suda lama ta mengHapdate belogg.HUHU.
Harine aku sign in belogg ng bawak penyapu BESO! Na bersihkan sawang2 yg da banyak hias belogg aku neh! Trimas makcek sawang ^^ HAHA.

Harine sepulohHaribulann..ukee? Harine genap setaon muka aku dok bertempek kat SSAJ ue. Aku agak bangge ah.Kebanggan aku takde sebab yg munasabah,sbb aku suke bangge2 neh.Nak2 plak ng jiran sbelah aku yg sanad anooying kat Kampong 6A1 ue. Kalu tasuke diam2kan aje.Tapayah na biseng2.Sebelom papehal aku na wishing2 kat diri sendirik HEPI STAONNIVERSARY!! haha..Da staon bhaii jadik dak Pra-U. Tapi prangai cam bebudak Pra Skola =.=" 
Weh3..Tarikh harine watkan aku tringat konco2 6R1 taon lepas. Mmg pd aku batch terbaekk ah..memaseng prangai cam Gud2 jek.hahaa..

Neh aku na citer sal pendaftaran Lower 6..na maen flashback2 jap.

Haaaah.Smalam pendaftaran buda2 Lower.Buda2 klas aku ditugasksan jaga register (etoo jela tugas kitorg.BAGOSS) Mmg terbaekk ah..aku jaga kaunter skola Laen-Laen.Sbenorny da bole agak da yg kaunter aku ne mcam kaunter kedai makan ta laku. Sunyi sajewp.. yg daftar kt aku cuma sowunk. SOWUNK! haha.tanak kesian plak an.Baek aku dok kat klas aku,tido ke study ke. Lebey berfaedah dpd termenooong ta tentu hala. Kaunter yg fofuler cam kaunter CoolBlog ue kaunter SSAJ,Jalan Kota,T6 ng Belitong. Mmg ta putos2 manusia dtang..lbey best time aku ng Aida da kemas fail, dtang plak ah satoo group dak2 lelaki T6. Rambot dowg tanak panjang plak..yg sorg ue siap rebonding! Aku ng aida da gelak2..da tau da,kompem kena ng Mogan japgi neh.Mcam..ade la sorg buda taon lepas ue. HAHA!
Bebudak ue dtang2 jek tros tanya.

KAK..SEMPAT GIK KE?

Tanak tergelak plak aku. Bila Aida ckap 'sempat..orientasi abes kol 2.30', masing2 tayang muka kecewa giler.Adehlaaa..Lek ah dik. Baru first day ann..banyak masa gik yg korg ada utk carik pasal ng cekgu2 tu. HAHAHA...

No comments:

Post a Comment